• 04.03.13, 14:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mustpeade maja kutsub turundajaid külla

Mustpeade maja kolmest eri hoonest koosnevas kompleksis on neli suurt saali, mis mahutavad 100 kuni 300 inimest. Milliseid võimalusi Mustpeade maja oma suuremate ja väiksemate saalide ning kambrite näol pakub, saab näha kohapeal 12. märtsil kell 12.00. Eelregistreerimine kuni 8. märtsini!
Mustpeade maja pole mitte pelgalt ruumid ja kontserdipaik, vaid eelkõige rahvusvahelise tähtsusega kultuurimälestis, arhitektuuripärl ning ainulaadne renessanss-stiilis hoone kogu Põhja-Euroopas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele