• 19.03.13, 11:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku Õlletehas sai Facebooki kaudu 600 töösoovijat

Eesti suurima õlletootja tegevus sotsiaalmeedias tõi personaliosakonnale 600 hooajalisest tööst huvitatud inimest, kellest tööle võetakse 40 pakendajat, tõstukijuhti ja komplekteerijat.
Saku Õlletehas on olnud aktiivne Facebooki kasutaja alates eelmise aasta kevadest. Koostöös sotsiaalmeedia agentuuriga Pingpong Marketing loodi Facebooki rakendus, mille abil saavad huvilised Saku Õlletehasesse tööle kandideerida. Veebruaris käivitati hooajatöötajate kampaania, mille tulemusel tehti Eesti sotsiaalmeedia värbamiskampaaniate rekord.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele