• 10.05.13, 12:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Räägi Läti turistiga läti keeles!

Läti turistid moodustavad umbes 1/3 kõikidest AHHAA keskuse külastajatest. "Näiteks maikuus, kui on palju kooliekskursioone, on meil lätlasi majas isegi rohkem kui eestlasi. Õppetund on see, et kliendiga tuleb rääkida tema emakeeles," ütleb AHHAA Teaduskeskuse kommunikatsioonijuht Liina Pulges.
Milline on teie jaoks peamine õppetund turundamisel lätlastele?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele