• 17.12.13, 13:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku Õlletehas otsib turundusanalüütikut

Sinu ees on uks valla Carlsbergi kontserni ning Sa saad lasta oma annetel särada! Konkursi tähtaeg on 12. jaanuar 2014.
Saku Õlletehases ootab Sind ees kaasaegne, kiiresti arenev ja innovaatiline ärikeskkond. Me kuulume Carlsbergi grupi liikmena õlletootjate kõrgliigasse, töötame maailmaklassi brändidega, müüme värskendavaid kogemusi, suurepäraseid maitsehetki ning head seltskonda. Me arvame, et õigete inimeste leidmine ja hoidmine on üks meie konkurentsieeliseid. Me tahame olla parimad ning meie juures töötavad eesmärkidele pühendunud inimesed, kelle jaoks ükski väljakutse pole võimatu, kes naudivad võitmist ja meeskonnatööd. Sulle pakume võimaluse õppida, areneda ja saada oma ala parimaks. Sinu ees on uks valla Carlsbergi kontserni ning Sa saad lasta oma annetel särada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele