• 12.08.14, 17:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva Akadeemiat asus vedama Jaano Inno

Äripäeva Akadeemia on kaheksa tegevusaastaga saavutanud avatud ärikoolituste korraldajana Eestis juhtiva positsiooni. Jaano Inno on koolitusvaldkonnaga osaliselt seotud olnud alates 1996. aastast. Põhitegevusena on ta on pikka aega töötanud Starmani juhatuse liikmena, juhtinud Regio müüki ja turundust, kõnekeskuse teenust pakkuvat firmat Baltcom, If Eesti Kindlustuse turundust ning olnud uuringufirma Emor juhtkonnas.
Äripäeva Akadeemia on kaheksa tegevusaastaga saavutanud avatud ärikoolituste korraldajana Eestis juhtiva positsiooni. 4. augustist Äripäeva Akadeemiat juhtima asunud Jaano Inno eesmärk on muuta Akadeemia ettevõtete juhtide personaalseks arengupartneriks. „Mind motiveeris Äripäeva Akadeemia juhiks saama usk, et Eesti juhtide ja töötajate kompetentsi arendamise osas saab luua senisest tulemuslikumaid lahendusi,“ selgitas Inno enda otsust. Ta lisas, et ühe suure väärtusena näeb ta Akadeemiat tugeva kompetentsikeskusena, kaasates Äripäeva teemaveebide (sh Best Marketing, Best sales, Kaubandus jt), konverentside ning teabekirjastuse kogemused.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele