• 25.09.14, 16:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Dentsu Aegis meeskonnaga alustas koostööd Siim Saare

Dentsu Aegis meeskonnaga alustas koostööd Siim Saare, kes hakkab täitma grupi strateegiajuhi rolli. Dentsu Aegis Network omab Baltikumis tütarettevõtteid Carat, Vizeum ja iProspect.
Siim tegutseb ettevõtjana interneti- ja tehnoloogiasektoris olles varasemalt juhtinud SEB digitaalset turundust Baltikumis ja töötanud turundusdirektorina AS-s Eesti Ajalehed. Lisaks turundus- ja meediastrateegiatele hakkab Siim tegelema Dentsu Aegise ärianalüüsi ja -nõustamise valdkonna arendamisega, et aidata klientidel rakendada uusimaid lahendusi meedia, tehnoloogia ja tarbijakäitumise kokkupuutepunktides.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele