• 28.10.14, 14:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! Madis Laas: minu tähtsaim töö on firmakultuuri arendamine

"Mu visiitkaardil on ainult mu nimi ja kontaktid, ilma tiitlita. Teen täpselt seda, mida parajasti vaja on, et asjad laabuksid. Võin tõsta mööblit ringi või aidata plaani pidada. Oma kõige tähtsamaks tööks pean Creative Unioni kultuuri pidevat arendamist," räägib Creative Unioni üks rajaja Madis Laas.  Creative Union on orgaaniliselt kasvanud firmade kogumik, mis sai alguse 20 aastat tagasi. Uniooni kuuluvad teiste seas Kontuur Leo Burnett, Spring Advertising, Newton Marketing, Identity, Vurr Digital, Mobile Digital, Royal Service, MediaBroker, Dalton ja PrintHouse.
Kirjelda palun Creative Unioni ülesehitust. Kuidas see impeerium alguse sai?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele