• 03.02.15, 13:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venemaal võib liiga viisakas teenindus tekitada kliendis piinlikkustunnet

Kati Saari on Soome päritolu, suure Venemaa-kogemusega ärijuht ja turundaja, kes on lansseerinud Venemaal nullist kuni seitsme kaupluseni ZARA kauplusteketi, käivitanud Hobby Halli Venemaa äri ning viinud Onnineni Venemaa üksuse kasumisse. 11. veebruaril 2015 esineb ta Tallinnas Best Marketingi konverentsil "Kuidas müüa ja turundada vene sihtrühmale". Loe intervjuud konsultatsioonifirma Jump Smart OY strateegi Kati Saariga!
Kati Saari on Soome päritolu, suure Venemaa-kogemusega ärijuht ja turundaja, kes on lansseerinud Venemaal nullist kuni seitsme kaupluseni ZARA kauplusteketi, käivitanud Hobby Halli Venemaa äri ning viinud Onnineni Venemaa üksuse kasumisse. 11. veebruaril 2015 esineb ta Tallinnas Best Marketingi konverentsil "Kuidas müüa ja turundada vene sihtrühmale".

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele