Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta Meediategu 2014 konkursi tähtaeg on täna!
Konkursitööde esitamise tähtaeg on 2. märts 2015. Konkurss on avatud kõigile kommunikatsioonivaldkonnas tegutsevatele agentuuridele, kuid eelkõige meediaagentuuridele.
Konkursitööde esitamise tähtaeg: 2. märts 2015: 3. märts – 9. märts 2015: 10. märts 2015: 23. märts 2015: konkursil osalevate meediaagentuuride esindajad + 2 kliendi esindajat (kinnitamisel): Meediategu 2014 žürii liikmetele tasuta: 25. märts 2015 turunduskonverentsil Password: 449 € + km: 4. Iga lisanduva töö hind on 100 EURi + km
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.