• 23.02.15, 11:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Katrin Aunpu esitaks Turundustegu 2014 konkursile e-residentsuse kampaania

Teemal Aasta Turundustegu 2014 avaldab arvamust turundusekspert Katrin Aunpu.
Kui ma mõtlen tagasi 2014. a meeldejäävatele turundustegudele, siis jookseb silmade eest läbi palju – Eestimaised toiduained, suvisel ajal õlled jms. Millest aga kinni haarata ja lauale tõsta on muidugi Eesti e-residentsus. See on nii innovatiivne, lahe ja haarav. See on teema, mis paneb ka alati kõik välismaalased uskumatult ohhetama!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele