• 26.02.15, 13:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

5 peamist põhjust, miks Passwordil osaleda

Aasta Turundussündmuseni Password 2015 on jäänud veel 1 kuu. Osalejate nimekirjas on juba üle 200 inimese. Viimane aeg oleks ennast kirja panna, kui sa seda veel teinud pole, sest soodusregistreerimine lõppeb homme. Et otsustamine lihtsamaks teha, toome välja 5 peamist põhjust, miks osaleda.
Et otsustamine lihtsamaks teha, toome välja 5 peamist põhjust, miks Passwordil osaleda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele