Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Triobeti turundusdirektor on Kaido Ulejev
Eesti suurima spordiennustusportaali Triobet uus turundusdirektor on Kaido Ulejev, kes tõi 2013. aastal turule Olympic Entertainment Groupi kaubamärgi Olybet. Uus tegevjuht on 13-aastase rahvusvahelise spordiennustusäri kogemusega Ilze Jansone.
Eesti suurima spordiennustusportaali Triobet uus turundusdirektor on Kaido Ulejev, kes tõi 2013. aastal turule Olympic Entertainment Groupi kaubamärgi Olybet. Uus tegevjuht on 13-aastase rahvusvahelise spordiennustusäri kogemusega Ilze Jansone.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.