• 04.08.15, 17:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väiksemad festivalid annavad aimu, kas töö võiks olla suurtel edukas

Balticbest 2015 žürii liige, DDB Latvia loovjuht Ulrika Plotniece räägib enda agentuuri eelmise aasta suurest võidust Euroopas ja Läti reklaamituru trendidest.
Ulrika Plotniece
  • Ulrika Plotniece
DDB Latvia võitis eelmisel sügisel SSE Riga annetuste kogumise kampaania „"Let's Beat Stanford" eest Euro Effie Gold auhinna. See on ilmselt läbi ajaloo suurim võit, mis Baltikumi agentuurid on saanud. Samas enamus Balti agentuure ei osale rahvusvahelistel konkurssidel. Miks teie osalete?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele