Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
L’Oréali uus meediaagentuur Baltikumis on Inspired Universal McCann
Ametlikult algab koostöö 1. jaanuaril 2016. Siiani oli L’Oréali meediapartner Baltikumis Mindshare.
L’Oréal Baltic on valinud oma uueks meediapartneriks kõigis kolmes Balti riigis Inspired Universal McCanni. L’Oréal’i UM’i meeskond koosneb Inspired UM agentuuridest Lätis ja Eestis ning Open Initiative agentuurist Leedus.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.