• 01.09.15, 11:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

L’Oréali uus meediaagentuur Baltikumis on Inspired Universal McCann

Ametlikult algab koostöö 1. jaanuaril 2016. Siiani oli L’Oréali meediapartner Baltikumis Mindshare.
L’Oréali uus meediaagentuur Baltikumis on Inspired Universal McCann
L’Oréal Baltic on valinud oma uueks meediapartneriks kõigis kolmes Balti riigis Inspired Universal McCanni. L’Oréal’i UM’i meeskond koosneb Inspired UM agentuuridest Lätis ja Eestis ning Open Initiative agentuurist Leedus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele