TikToki kampaania „Nonii bratid, vedage oma gyatid siis Büroomaailmasse“. Foto: Kuvatõmmis
Alates sellest, kui La Ecwador töötas välja Büroomaailmale sotsiaalmeedia strateegia, lansseeris TikToki konto 2023. aasta kevadel ning lõi selle tarbeks ainulaadset sisu, on tähelepanu napsanud endale loovus, huumor ja trendid, mis kõnetavad eelkõige nooremat publikut.
Meil on ettevõtetes lihtsam jutule saada, kui alguses ei pea rääkima mitte ilmast, vaid saab rääkida mõnest meie postitusest, tõdeb Pakendikeskuse juht Lauri Maaring.
19. aprilli õhtul toimus T1 keskuses Eesti legendaarseima loovusfestivali Kuldmuna pidu, kus pärjati möödunud aasta parimaid turundustöid. Parimad selgitati reklaamis, disainis, digis, suhtekorralduses ning üritusturunduses.
Kultuuririkkuse teema-aasta puhul Kultuuriministeeriumi tellitud kampaania „Oma näoga Eesti“ järeluuringust selgus, et kampaania mõjutas inimesi märkama ja kaasa mõtlema.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.