• 21.11.24, 15:48

Büroomaailma kampaania: vot nii saab TikTokis särada

Büroomaailma TikToki konto on viimase aasta jooksul tõestanud, et isegi kontoritarvete maailm võib olla lõbus, inspireeriv ja ... viraalne!
TikToki kampaania „Nonii bratid, vedage oma gyatid siis Büroomaailmasse“.
  • TikToki kampaania „Nonii bratid, vedage oma gyatid siis Büroomaailmasse“. Foto: Kuvatõmmis
Alates sellest, kui La Ecwador töötas välja Büroomaailmale sotsiaalmeedia strateegia, lansseeris TikToki konto 2023. aasta kevadel ning lõi selle tarbeks ainulaadset sisu, on tähelepanu napsanud endale loovus, huumor ja trendid, mis kõnetavad eelkõige nooremat publikut.

Seotud lood

Uudised
  • 14.11.24, 10:31
Rohe Auto kampaania: kuidas Mart matsu jagas
Rohe Auto avab kampaania tausta
Rohe Auto kampaania „Mart jagab matsu“, mille peaosas on endine rahandusminister, tundub edukalt seilavat rahva heakskiitva naeru harjal.
Uudised
  • 18.11.24, 13:56
Pakendikeskuse juht: huumor avab ärisuhtluses uksi
Meil on ettevõtetes lihtsam jutule saada, kui alguses ei pea rääkima mitte ilmast, vaid saab rääkida mõnest meie postitusest, tõdeb Pakendikeskuse juht Lauri Maaring.
Uudised
  • 20.04.24, 13:10
Kõige loovamad selgunud! Vaata, kes noppisid Kuldmuna 2024 konkursilt enim mune
19. aprilli õhtul toimus T1 keskuses Eesti legendaarseima loovusfestivali Kuldmuna pidu, kus pärjati möödunud aasta parimaid turundustöid. Parimad selgitati reklaamis, disainis, digis, suhtekorralduses ning üritusturunduses.
Uudised
  • 15.11.24, 14:11
Kultuuririkkuse kampaania andis sallivamaks tulevikuks lootust
Kultuuririkkuse teema-aasta puhul Kultuuriministeeriumi tellitud kampaania „Oma näoga Eesti“ järeluuringust selgus, et kampaania mõjutas inimesi märkama ja kaasa mõtlema.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele