• 08.01.16, 14:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

OMD võitis kohvituru liidri Pauligi Pan-Balti meediaagentuuri konkursi

Detsembri lõpus teavitas Pauligi Baltikumi ja Poola turundusjuht Hans Agu OMD võidust Pauligi meediaagentuuri konkursil aastateks 2016-2018.
OMD võitis kohvituru liidri Pauligi Pan-Balti meediaagentuuri konkursi
Meediaagentuuride konkurss viidi läbi ühtsetel alustel kõigi osalejate suhtes. Hindamiskriteeriumid jaotusid kolme suuremasse valdkonda: strateegia ja planeerimise pädevused, ostuvõime ning pakutava teenuse kvaliteet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele