Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Passwordil osalejad aitavad Eesti tuntust tõsta
Plaan on selline: Eesti 100 juubelitoimkonna eestvedajad Jaanus Rohumaa ja Anneli Ohvril annavad Passwordi osalejatele loovülesande. Ülesanne on seotud Eesti tuntuse kasvatamisega välismaal. Enne loovülesande lahendamise kallale asumist saab kuulata vestlusringi, milles lisaks EV100 toimkonna liikmetele avaldavad oma mõtteid ka endine välisminister ja MEP Urmas Paet ning Eesti riigibrändingu esimese projekti Brand Estonia omaaegne juht Evelin Ilves.
Seekordse Passwordi konverentsi üks sessioon on pühendatud Eesti 100. juubeli teemale. Kuigi juubel ise on aastal 2018, on ettevalmistused juba täie hooga käimas.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.