• 18.01.16, 14:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Passwordil osalejad aitavad Eesti tuntust tõsta

Plaan on selline: Eesti 100 juubelitoimkonna eestvedajad Jaanus Rohumaa ja Anneli Ohvril annavad Passwordi osalejatele loovülesande. Ülesanne on seotud Eesti tuntuse kasvatamisega välismaal. Enne loovülesande lahendamise kallale asumist saab kuulata vestlusringi, milles lisaks EV100 toimkonna liikmetele avaldavad oma mõtteid ka endine välisminister ja MEP Urmas Paet ning Eesti riigibrändingu esimese projekti Brand Estonia omaaegne juht Evelin Ilves.
Evelin Ilves
  • Evelin Ilves Foto: Äripäev
Seekordse Passwordi konverentsi üks sessioon on pühendatud Eesti 100. juubeli teemale. Kuigi juubel ise on aastal 2018, on ettevalmistused juba täie hooga käimas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele