Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Elu keset suurt suminat
TTÜ tudeng Mari-Liis Kullamaa veetis ühe päeva loovagentuuris Newton projektijuht Tiina Miku töövarjuna. Mõlemad muljetavad.
Mari-Liis Kullamaa
Töövari Mari-Liis Kullamaa: vaevalt olen jõudnud uksest sisse saada, kui mind on juba Vari-Liisiks ristitud.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.