• 22.04.16, 11:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Kuidas väikese eelarvega koeratoitu turule tuua

Kanada koeratoidu brändi Misfits kampaania “Dog Gif Party” case study.
Dig Gif Party veebileht
  • Dig Gif Party veebileht
Suurkorporatsioonile Mars kuuluv koeratoidu bränd Misfits oli 2014. aasta kevadel Kanada turule toomas oma uut koeramaiuste tootesarja. Koeratoidutootjatele on Kanada tõeliselt tulus turg – kolmandik kogu riigi peredest omab koera, mis tähendab, et kokku on Kanadas ligi 6,5 miljonit koera. Koeratoitude käive on turul ca miljard Kanada dollarit, sellest umbes veerand tuleb koertele mõeldud maiuste müügist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele