Kanada koeratoidu brändi Misfits kampaania “Dog Gif Party” case study.
Suurkorporatsioonile Mars kuuluv koeratoidu bränd Misfits oli 2014. aasta kevadel Kanada turule toomas oma uut koeramaiuste tootesarja. Koeratoidutootjatele on Kanada tõeliselt tulus turg – kolmandik kogu riigi peredest omab koera, mis tähendab, et kokku on Kanadas ligi 6,5 miljonit koera. Koeratoitude käive on turul ca miljard Kanada dollarit, sellest umbes veerand tuleb koertele mõeldud maiuste müügist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.