• 20.06.16, 13:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telereklaam on kõige kallim raadioreklaam?

Traditsioonilised turundajad on veel väga tugevalt telereklaami usku, kuna tele on nende arvates alati töötanud ja olnud reklaamimaailmas alati üks olulisim kanal. Tänapäeva reaalsus on aga muutunud ja suurem osa inimestest vaatab isegi enne magama jäämist viimasena enda nutitelefoni, mitte oma partnerit. Selline suhe nutitelefoniga tekitab küsimuse, kui naiivne on loota, et kasutaja telereklaami ajal ei kasuta nutitelefoni ega vaata uusi Instagrami pilte? Selle tulemusel on telereklaamist saanud kõige kallim raadioreklaam.
Ivar Krustok
  • Ivar Krustok
Mõni nädal tagasi kogunesid mobiilimaailma turunduse tipud Londonisse MMA konverentsile. Üritusel kõnelesid mitmed suurbrändid nagu Coca-Cola, Huawei, InMobi, Dominos ja Samsung sellest, kuidas nemad mobiilimaailmaga on kohanenud. Kohapela käis ja kokkuvõtte tegi Nexdi digitaalmeedia juht Ivar Krustok.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele