• 13.09.16, 21:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Kuidas võita ärikliendi südant ehk ärikliendiprogrammi lansseerimine Nordica näitel

Uue ettevõtte kliendiprogrammiga turule tulek on alati keeruline – eriti veel siis, kui tegemist on ettevõttega, mida alles üles ehitatakse ning mil paralleelselt tuleb tegelda nii teenuse arendamisega kui ka kvaliteedi tõstmisega. Klienditugi OÜ partner ja müügispetsialist Rene Sildvee jagab kogemusi möödunud aasta novembris asutatud lennufirma Nordica äriprogrammi aktiveerimisest ning viimase viie kuuga saavutatud tulemustest.
Kait Karu, Nordica müügiosakonna juht ja Rene Sildvee, Klienditugi OÜ partner
  • Kait Karu, Nordica müügiosakonna juht ja Rene Sildvee, Klienditugi OÜ partner
Uue rahvusliku lennufirma loomise järel alustati koheselt ka lennundusvaldkonnas vajaliku ärikliendiprogrammi loomisega, et siduda kliente püsivamalt kodumaise lennufirmaga ning võimaldada neile reisimist soodustavaid eripakkumisi. Suund äriklientide lojaalsusprogrammi loomisele võeti eelkõige seetõttu, et äriklient reisib tihemini kui tavareisija ehk läbi ärikliendi on võimalik kiiremini kasvatada regulaarset lendajaskonda, mis on kliendiprogrammi põhieesmärgiks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele