• 08.02.17, 13:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elanikkonna mobiilsus nõuab rahvastikustatistika tegemisel uudset lähenemist

Statistikaameti peametoodik Ene-Margit Tiit vastab Mare Ainsaarele.
Elanikkonna mobiilsus nõuab rahvastikustatistika tegemisel uudset lähenemist
  • Foto: Tatiana Volgutova, Shutterstock
Mare Ainsaar väitis Best Marketingile antud intervjuus, et ta ei usu Statistikaameti rahvaarvu arvutamise indeksipõhisesse metoodikasse ega ka sellesse, et Eesti rahvaarv on viimastel aastatel kasvanud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele