• 01.09.17, 09:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Zavod BBDO: Agentuurid, ärme septembris joo!

Karl-Erik Taukar ja Kristel Aaslaid kutsuvad üles septembris mitte alkoholi jooma. Kampaania “septembris ei joo” apelleerib kambavaimule ja panustab ka sellele, et sõnumi levitajaks on inimesed ise. Idee autorid agentuurist Zavod BBDO lubavad ka ise terve kuu alkovabalt veeta ning kutsuvad endaga liituma ka teisi agentuure.
Zavod BBDO: Agentuurid, ärme septembris joo!
Veidi kampaania tuumideest Kampaania projektijuht Carina Kukk sõnab, et meeskondade idee on tekitada võistlusmoment ehk näha, millise tiimiga liitub rohkem inimesi ja kummas tiimis saab väljakutsega rohkem inimesi hakkama. Nagu meie kampaania reklaamnäod on öelnud, tekitavad tiimid ka neis endis hasarti ja seeläbi kutsuvad nad ka ise rohkem oma sõpru ja tuttavaid kampaaniaga liituma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele