• 18.09.17, 15:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google ja Facebook andsid suurklientide ultimaatumile järele

Aasta alguses süüdistas P&G brändijuht Marc Pritchard digimeedia tööstust massiivses pettuses. Ka teised turundusjuhid üle maailma olid sarnast muret väljendanud, kuid nii suure kella külge polnud keegi veel teemat riputanud. Pool aastat hiljem on näha, et asjad liiguvad paremuse poole: Facebook, Google ja YouTube on muutnud oma reklaamipoliitikat ning kliendid on hakanud ise rohkem vaeva nägema, et reklaamikuludel silma peal hoida.
Google ja Facebook andsid suurklientide ultimaatumile järele
  • Foto: shutterstock.com
Meeldetuletuseks: Pritchard ütles, et ligi 30% reklaamikuludest läheb lihtsalt raisku, sest puuduvad mõõdikud, kuidas tulemusi täpselt kaardistada, lepingud on läbipaistmatud ning ostetud reklaamid ilmuvad ka libauudiste/halva sisuga lehtedel, mida ükski reklaamiostja tegelikult toetada ei tahaks. Ehk tekkinud on olukord, kus brändi maine/turvalisus võib saada kannatada. suurtest ettevõtetest nagu Unilever, Johnson & Johnson, Chase ja Bank of America, kes kõik tahavad selgust, kuhu ja millele nad täpselt oma reklaamiraha kulutavad. P&G on juba vähendanud oma digireklaami kulutusi 100 miljoni dollari võrra, eemaldades vähetulemuslikud reklaamid.: juunis hakkas ettevõte testima programmi, mis võimaldab reklaamiostjatel täpselt määrata neid lehekülgi, kus nad soovivad oma bännereid ja muid reklaame kuvada. Kuulduste järgi tuleb Facebook peagi välja ka uuendusega, mis võimaldab FAN (Facebook Audience Network) reklaamiostjatel näha pärast kampaania lõppu seda, mis lehtedel nende reklaamid täpselt ilmusid..., kes veedab agentuuriga pikki tunde ühise laua taga, et leida enda kaubamärgile parimad digilahendused ja välistada ebameeldivaid üllatused. Kaks korda aastas kohtuvad J&J esindajad ka Facebooki ja Google’iga, et rääkida, mis töötab ja mis mitte. Sellel aastal on aga muutunud see, et räägitakse lisaks mõõtmistele ka brändi turvalisusest, millest varem pole juttu olnud. on muutnud oma käitumist digimeedia maastikul – ka neil on oma sisemine tiim, kes tegeleb kõigi nende probleemidega, mis digireklaame kollitavad ning lisaks tehakse koostööd kolme tehnoloogiaspetsiga (Moat, White Ops ja DoubleVerify), et üheskoos parandada reklaamide nähtavust, pettusi ja tagada kaubamärgi ohutus. ettevõttesiseste töörühmade eesmärk on iga kampaania puhul panna paika väga täpsed mõõdikud, mille järgi reklaamikulusid digimeedias teha. JPMorgani esindaja sõnul on absoluutselt iga turundaja kohustus leppida agentuuriga kokku need mõõdikud, mille alusel arveid esitatakse. Lisaks vaadati ettevõttesiseselt üle kõik veebilehed, kus brändi reklaamid üleval olid ning eemaldati need, mis polnud sobilikud. See oli loomulikult pikaajaline käsitöö.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele