Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Seminar: Mida peab iga turundaja teadma uuest andmekaitseseadusest
Turundaja, vii ennast uue seadusega kurssi ja väldi võimalikke trahve. Tule 6. detsembril seminarile "Mida peab iga turundaja teadma uuest andmekaitseseadusest" ja valmistu muutusteks. Registreerimise tähtaeg on reede, 1. detsember!
Euroopa Liidu uus andmekaitseseadus EU General Data Protection Regulation (GDPR) on kõige olulisem andmekaitseseadus viimase 20 aasta jooksul – ja see mõjutab otseselt ka Eesti tegutsevaid veebiärisid. Seadus jõustub 28. mail 2018 ja rikkujaid ootavad ees kopsakad trahvid.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.