Felix on ketšupiturul liider ning hoidnud seda positsiooni läbi aastate. Taktikalise kampaania eesmärgiks oli tarbijate kaasamine: tarbijad said kampaania raames disainida ise ketšupipudelile etiketi ning kampaania parimad palad jõudsid reaalselt ka pudelitele ja poelettidele.
Kampaaniat toetati TV-, internetireklaamiga (sh sotsiaalmeedia) ning POS tegevustega., portaalid, Facebook). Kampaania algas Facebookis bännerikontseptsioonide A/B testimisega, kus testiti ära 56 erinevat bännerivariatsiooni ning kujundati kõikide teiste kanalite visuaalid TOP3 visuaalikontseptsioonide põhjal. TOP3 valiti CTR% ja CR% põhjal.: Keskmine kujunduse loomise aeg oli 14 minutit. Sotsiaalmeedia konversioonimäär oli selle väga pika aja juures tänu A/B testimisele ja edukale sisustrateegiale 21%. Sotsiaalmeedia tegevused sisaldasid endas A/B testi tulemustele toetuvat bännerreklaami ja kümmet lehepostitust. Kampaania raames tegime ka Real-Time-Marketing postituse, mida nägi üle 100 000 eestlase ja Postimees.ee kajastas seda ka oma artiklis. Kokku esitati 13 347 kujundust - summeerituna veedeti kampaanialehel aega kokku 4 kuud ja 4 päeva.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.