• 11.12.17, 14:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Identity loodud EV100 identiteet tegi Venemaa suurprojektidele tuule alla

Venemaa suurimal rahvusvahelisel reklaami- ja disainifestivalil Red Apple võitis kulla Eesti vabariigi juubeliaasta tähistamiseks loodud EV100 visuaalne identiteet, mille autoriks on kontseptsiooni- ja disainiagentuur Identity.
Identity loodud EV100 identiteet tegi Venemaa suurprojektidele tuule alla
Creative Unioni loomeagentuuride gruppi kuuluv Identity edestas selle saavutusega suuremahulisi projekte nagu Moskva 870 ja Visit Russia.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele