Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Identity loodud EV100 identiteet tegi Venemaa suurprojektidele tuule alla
Venemaa suurimal rahvusvahelisel reklaami- ja disainifestivalil Red Apple võitis kulla Eesti vabariigi juubeliaasta tähistamiseks loodud EV100 visuaalne identiteet, mille autoriks on kontseptsiooni- ja disainiagentuur Identity.
Creative Unioni loomeagentuuride gruppi kuuluv Identity edestas selle saavutusega suuremahulisi projekte nagu Moskva 870 ja Visit Russia.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.