Passwordi peaesineja Bockel on töötanud 8 aastat Red Bulli turundusdirektorina. Oma ettekandes rääkis ta sellest, kuidas bränd tänapäeval tähelepanu saaks.
- Huib van Bockel Foto: Marko Mumm
Brändid ei tunne end enam turvaliselt. Ärimaailm on segajaid täis, nagu näiteks UBER või AirBnB, mis valdkonna normid peapeale lõid.. või teles. Bockel soovitas mõelda nii: Don’t be in social media, BE SOCIAL. Kõik algab endalt õige küsimuse küsimisest: Kuidas mina kui bränd saan inimesi rohkem armastada (Stop asking please love me, start asking how can I love YOU more). PS! Töötab ka tavasuhete puhul.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.