• 11.04.18, 18:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rein Iida: Eestis pole harjumust investeerida kõrgetasemelisse turunduskommunikatsiooni

„Masu suurim kahju polnud rahaline, vaid see, et ettevõtted lasid oma turundusinimesed lahti. Koos nendega kadus ka ettevõtete pikaajaline turunduslik pädevus.“ - Hando Sinisalu ajas juttu agentuuri Taevas Ogilvy juhi Rein Iidaga.
Rein Iida
  • Rein Iida
Rein Iida rääkis sellest, et:

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele