• 17.04.18, 18:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Credit24 astub sammu lähemale tarbijate lemmikbrändidele

Veel paari aasta eest manati kiirlaenust rääkides silme ette stsenaarium, kuidas pelgalt vastuseks mobiilisõnumile saabus mõne hetkega arveldusarvele üüratu intressiga laen. Tänaseks on kiirlaenu kontseptsioonist järele jäänud vaid kiirus ning teenus on põhjaliku kontrollmehhanismiga ja suurpankade laenutingimustega konkureeriv. Samas, kuigi äri on muutunud, on varasemast sektorile jäänud pigem negatiivne maine.
Case study: Credit24 astub sammu lähemale tarbijate lemmikbrändidele
Klient: IPF Digital Estonia (Credit24) Idea

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele