• 23.05.18, 14:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-poodide tulevik on hääljuhtimine

Hando Sinisalu teine kiri Roomast, kus on juttu meediakonverentsil Festival of Media Global räägitust, näiteks et konsultatsioonifirmad sisenevad aktiivselt meediaagentuuride mängumaale ja et hääljuhtimist ootab ees suur tulevik.
Neil Harbisson
  • Neil Harbisson
Konsultatsioonifirmad astuvad meediaagentuuridele kandadele

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele