Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Turundusmaailma lahendamatud probleemid
„Reklaamiäri suurim probleem on kasvav usaldamatus kliendi ja agentuuri vahel,“ kirjutab Ken Auletta oma uues raamatus “Frenemies: The Epic Disruption of Ad Business".
Juuni alguses ilmus Ken Auletta uus raamat reklaamitööstuse väljakutsetest pealkirjaga “Frenemies: The Epic Disruption of Ad Business". Siinkohal mõned märkimisväärsed tsitaadid sellest raamatust.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.