• 20.06.18, 11:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Lions 2018 disaini Grand prix läks maailma esimesele prahist koosnevale riigile

Uudisteportaal LADbible koostöös keskkonnaorganisatsioonidega otsustas asuda plastreostuse vastu võitlusse. Kõigepealt taotleti Vaikses ookeanis hulpivale, Prantsusmaa suurusele prahisaarele ÜRO-st iseseisva riigi staatus. Seejärel rõhuti teiste liikmesriikide kohustusele aidata see prahist puhtaks teha. Al Gore'ile ja Judy Denchile anti uue "saareriigi" kodakondsus, (sotisaal)meedia haaras uudisest huviga kinni ja kampaania saavutas laia kõlapinna.
Cannes Lions 2018 disaini Grand prix läks maailma esimesele prahist koosnevale riigile
Saage tuttavaks: Trash Isles

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele