• 21.06.18, 10:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väike eelarve on alati põnev väljakutse

Intervjuu Balticbesti žürii liikme, Gruusia agentuuri Leavingstone loovjuhi Giorgi Avalaniga. Giorgi on mitmekülgne inimene – reklaamiagentuuri loovjuht, käsitööviina tootva firma juht, ülikooli professor ja Elvise kostüümis esinev meelelahutaja. Ta on suutnud kasvatada oma agentuuri Leavingstone nullist üheks suurimaks Gruusia agentuuriks, mis on võitnud 89 rahvusvahelist reklaamiauhinda, sealhulgas mitu Cannesi Lõvi.
Giorgi Avalani
  • Giorgi Avalani
Millised on peamised turundustrendid Gruusias?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele