• 26.06.18, 13:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Lions 2018 Titanium Grand prix: Palau Pledge

Cannes Lionsi ühe tähtsaima ehk kampaaniate kategooria võitis Vaikses ookeanis asuva Palau saare turismikampaania, kus saart külastavatel inimestel paluti passi löödud templi ja isikliku allkirjaga kinnitada, et nad hoiavad saare loodust.
Cannes Lions 2018 Titanium Grand prix: Palau Pledge
Cannes'i Titanium kategooria kampaaniad on sellised, mis žürii hinnangul muudavad sektorit ("game changers") - sellised tööd, mis žürii esimehe Colleen DeCourcy (Wieden + Kennedy) sõnul tekitasid reaktsiooni "What the fuck?!" ("Kust kurat see tuli?!").

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele