Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Vastuvoolu: Postimehe trükireklaami maht kasvab
Hando Sinisalu intervjuu Eesti Meedia juhatuse esimehe Sven Nuutmanniga, milles saad muuhulgas teada:
- Miks töötajad Sven Nuutmanni kardavad;
- Eesti Meedial on olnud Läti turul raskusi;
- Kontsern astub üha rohkem agentuuride mängumaale, aga proovib leida tasakaalu ja häid suhteid säiltada;
- Eesti Meediast on saanud suur mängufilmitootja.
Interneti tulekuga on klassikaline meediaäri kannatanud ja olnud aastaid surve all. Teine suur probleem on see, et üle maailma toimub suur reklaamiraha kontsentratsioon Google'i ja Facebooki kätte. Kohalikud ettevõtte kannatavad. Mis valdkonnad on Eestis need, mis kasvavad ja mis langevad?
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.