Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Gemius Eesti endine juht liitus Kantar Emoriga
Konsultatsiooniettevõtte Kantar Emori vastloodud digimeedia uuringute ärisuuna juhina asus sel sügisel tööle Ülle Marie Kalda.
Ülle Marie asub eest vedama uue internetikäitumise seirelahenduse KantarMetrix lansseerimist Baltikumis, mis keerab uue lehekülje digikäitumise mõõtmisel.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.