Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Parima müügisõnumiga reklaamid
Ka sel aastal valis Äripäeva reklaamitoimetus aasta parima müügisõnumi. Ühtlasi on see ka hea võimalus katsetada kolleegide peal, kas ja kuidas mõni reklaam vaatajat kõnetab. Sõelale jäi kolm eriti ilmekat.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.