• 15.01.19, 11:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kampaania viraalseks muutmine pole odav lõbu

Maailma auhinnatuima agentuuri Forsman & Bodenfors endine loovjuht Samuel Akesson räägib miks tuleb väiksel turul brändidel kindel suund võtta. Samuel esineb 30. jaanuaril Tallinnas konverentsil “The Best of Global Digital Marketing” ning näitab ja analüüsib oma parimaid töid.
Kampaania viraalseks muutmine pole odav lõbu
  • Foto: Erakogu
Oled teinud palju kampaaniad, mis on muutunud YouTube’i hittideks, saanud miljoneid vaatamisi. Iga turundaja unistus on muuta kampaania viraalseks, kuidas seda saavutada?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele