Märkimisväärne osa ettevõtetest on endale tänaseks sotsiaalmeediasse kontod loonud, kuid väga paljud neist on pigem passiivsed. Kas ettevõtted peaksid tingimata olema Facebookis ja Instagramis ja mida peaksid ettevõtte juhid teadma sotsiaalmeediast? Äripäeva raadios vastas nendele küsimustele sotsiaalmeedia ekspert Andrus Kiisküla.
Kindlasti ei pea ettevõtted sinna minema. See on üks levinud müüt, et kui sind ei ole sotsiaalmeedias, siis sind ei ole olemas ütleb Andrus. Tema sõnul on paljud ettevõtted täna, sõltumata konto olemasolust, sotsiaalmeedias pigem nähtamatud, sest nad ei tee midagi silmapaistvat. Sotsiaalmeedia on lihtsalt üks võimalik turunduskanal ja see võiks olla üks osa turundusmiksist nii nagu Google, uudiskiri ja muud tegevused. Kui küsida, miks sinna minna, siis fakt on see, et seal on inimeste tähelepanu. Mõned aastad tagasi ütles üks Google insener Berliinis, et suurem osa inimestest läheb sotsiaalmeediasse isegi enne, kui hambaid pesevad. Kuidas nad seda teavad? Nad näevad, kui kiiresti ja milline äpp avatakse peale äratuskella sulgemist.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.