• 10.04.19, 10:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mõtisklus lihatoodete turundamise teemal

Eetris on turundusuudised raadiosaates rääkisid Atria turundusjuhi Mirjam Endla ja Frank Kutteri tegevjuht Marek Mettas trendidest, tarbijakäitumisest ja lihatoodete turundamisest.
Marek Mettas, Uku Nurk, Mirjam Endla
  • Marek Mettas, Uku Nurk, Mirjam Endla Foto: Maarit Eerme
Kuna nii televisioonis, välimeedias kui ka internetis on lihatööstuste reklaame üsna palju näha, siis uurisime lihatootjatelt, milline peavoolu kanal on nende jaoks olulisim. Vastus oli üsna ootuspärane: telereklaam. Tänu suurele ulatusele ja reklaami kiirele kohaletoimetamisele, töötab telereklaam kõige tõhusamalt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele