Nii nagu on muutunud töösuhted, on muutunud ka ootused firmasündmustele: meelelahutus peab olema sisukas ja hariv.
Aeg on meie kõige kallim vara. Väärtuslikke hetki iseenda, pere ja sõprade seltsis me naljalt ära ei kingi. Kui vanasti peeti suvepäevi kolm päeva jutti ning võisteldi üksteise võidu erinevates spordimängudes, siis moodsal ajal on väga harvaks saanud kahe ööbimisega suvepäevad, ka ühe ööbimisega on langev trend. Pigem peetakse suvepäevi ilma ööbimiseta, sest keegi meist ei raatsi nii palju vaba aega ohverdada. Pealegi kahaneb järjepanu paljudes ettevõtetes suvepäevadest osavõtt, mistõttu tuleb korraldajatel üha enam pingutada kava ja esinejatega.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.