• 16.04.19, 09:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Köietõmbamisvõistluse aeg on ümber saanud

Nii nagu on muutunud töösuhted, on muutunud ka ootused firmasündmustele: meelelahutus peab olema sisukas ja hariv.
Köietõmbamisvõistluse aeg on ümber saanud
  • Foto: Schutterstock
Aeg on meie kõige kallim vara. Väärtuslikke hetki iseenda, pere ja sõprade seltsis me naljalt ära ei kingi. Kui vanasti peeti suvepäevi kolm päeva jutti ning võisteldi üksteise võidu erinevates spordimängudes, siis moodsal ajal on väga harvaks saanud kahe ööbimisega suvepäevad, ka ühe ööbimisega on langev trend. Pigem peetakse suvepäevi ilma ööbimiseta, sest keegi meist ei raatsi nii palju vaba aega ohverdada. Pealegi kahaneb järjepanu paljudes ettevõtetes suvepäevadest osavõtt, mistõttu tuleb korraldajatel üha enam pingutada kava ja esinejatega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele