• 10.05.19, 13:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailma efektiivseimad turunduskampaaniad: edu saladus on tootearendus, mitte kommunikatsioon

Briti turundusportaal WARC koostab igal aastal maailma kõige efektiivsemate turunduskampaaniate edetabeli nimega WARC Effective 100. Toome alljärgnevalt ära TOP 5 kampaania lühikirjeldused koos case-filmidega.
Maailma efektiivseimad turunduskampaaniad: edu saladus on tootearendus, mitte kommunikatsioon
Tervelt kolm TOP 5 hulka jõudnud kampaaniat on Indiast. Raporti kommentaaris kirjutab WARC, et kõige efektiivsemad kampaaniad on seotud tootearenduse ja innovatsiooniga. Veel mõned aastad tagasi oli efektiivsete turunduskampaaniate keskmes nutikas ja loov reklaamikommunikatsioon.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele