Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reklaamitehnoloogiat arendav Eesti start-up laieneb ülemaailmselt
Reklaamitehnoloogiat arendav Eesti start-up NEXD tugevdab positsiooni globaalsel turul kaasates uue investeeringu ühelt juhtivatest kiire kasvuga start-up investoritelt Euroopast NEO Venture’ lt.
Peale nelja aastat kasvu kaasas NEXD uue investeeringu. Raundi juhtis NEO Ventures Capital, lisaks osalesid TS Investment Group, Future Tech Media, Alex Rahaman.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.