• 03.06.19, 15:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Edukas modernne brändimine peenjoogivabrikus Nudist

"Nudistil on arusaam modernse maailma brändi loomisest, mida on Eestis vähe," sõnas Nudisti juhtinvestor Veiko Visnapuu.
Mihkel Männik
  • Mihkel Männik Foto: Andras Kralla
Kui Nudist 2017. aastal alustas, sai nende tooteid osta veebilehelt kastidega ja mõnest väikesest poest, aga mitte suurtest jaekettidest. “Kuid eelmisel aastal olime kogu vahuveini müügimahus Eesti turul juba teisel kohal. Me oleme juba üsna kõrgel positsioonil ja sel aastal on väljakutse seda hoida,” ütles peenjoogivabriku Nudist kaasasutaja ja direktor Mihkel Männik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele