• 12.06.19, 14:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

See Coca-Cola on Fanta

Coca-Cola Baltimaade ja Poola digivaldkonna juht Michal Chludziński esines täna toimunud sotsiaalmeedia konverentsil ONLINE ning rääkis sellest, kuidas suure kõlapinnaga sotsiaalkampaaniaid teha ja inimesi kõnetada.
Michal Chludziński
  • Michal Chludziński Foto: TIIT MOTUS
Chludziński sõnas, et sotsiaalmeedias edu saavutamiseks tuleks keskenduda rohkem inimestele ja vähem brändile. Oluline on luua inimeste jaoks meeldejäävaid ja kaasahaaravaid elamusi ning siinkohal on abiks kolmesõnaline raamistik: purpose, experience ja talkability. Hea näide selle raamistiku rakendamisest on inimeste seas suure populaarsuse saavutanud ja viraalseks muutunud This Coke is a Fanta kampaania.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele