• 14.06.19, 15:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mõjuisikute neli tüüpi

Sotsiaalmeedia turundus on kujunenud justkui kõigi võimaluste maaks, millest soovivad osa saada nii alustavad kui ka pikalt tegutsenud ettevõtjad. Selle lahutamatuks osaks on kujunenud mõjutusturundus ehk influencer marketing. Mida see tähendab?
Madis Trei, Katri Kats, Juhani Särglep, Marko Saue
  • Madis Trei, Katri Kats, Juhani Särglep, Marko Saue Foto: TIIT MOTUS
Ettevõtlusportaali "Hakkan ettevõtjaks" looja Sirle Truuts osales 12. juunil toimunud sotsiaalmeedia konverentsil ONLINE. Konverentsi peamiseks fookuseks oli koostöö influencer'itega ehk mõjutusturundus. Sirle Truuts tõi välja kolm olulisemat mõtet, mis peegeldavad mõjutusturunduse sisu.

Seotud lood

Uudised
  • 13.06.19, 10:32
Galerii: sotsiaalmeedia konverents ONLINE
12. juunil toimus T1 Mall of Tallinna Cinamoni kinos sotsiaalmeedia konverents ONLINE, kus kohtusid turundajad, mõjuisikud ja noored, kes tunnevad huvi sotsiaalmeedias toimuva vastu.
Uudised
  • 12.06.19, 14:30
See Coca-Cola on Fanta
Coca-Cola Baltimaade ja Poola digivaldkonna juht Michal Chludziński esines täna toimunud sotsiaalmeedia konverentsil ONLINE ning rääkis sellest, kuidas suure kõlapinnaga sotsiaalkampaaniaid teha ja inimesi kõnetada.
Uudised
  • 12.06.19, 16:40
Personaalne postitus või masspostitus?
Täna toimus sotsiaalmeedia konverents ONLINE, kus sotsiaalmeediaturunduse agentuuri Goal asutaja ja loovjuht Marko Saue ning digitaalagentuuri Vurr tegevjuht Madis Trei avaldasid arvamust personaalse reklaami üle. Tallink Grupi digitaalturunduse juht Maarja Kaalep andis nõu, millal tasub personaalsetele postitustele eelistada masspostitust.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele