Väikesed muudatused aitavad teinekord säästa väga palju aega. Facebook on juba mõnda aega lubanud Facebooki lehe postkastis (Inbox) kustutada ja kommenteerida seotud Instagrami konto postituste kommentaare. See on paljude brändide jaoks olnud suur ajavõit. Arvutis on suur osa inimesi sõnumi edastamisel kiiremad, lisaks aitab see fookust hoida, kui ei pea mitmes eri kohas käima.
Selleks, et see võimalik oleks, peab Sul olema ühendatud Facebooki lehekülg vastava Instagrami kontoga (Vali lehel Settings ja vasakul menüüs Instagram ning seejärel Log in, et sisestada oma Instagrami konto kasutajanimi ja salasõna).
Kui see ühendus on tehtud, jooksevad Facebooki postkasti kommentaaride (Comments & More) alla ka Instagrami postituste kommentaarid:
Ja see ei ole sugugi kõik. Juba mõnda aega jooksevad ka Instagrami sõnumid Facebooki lehe postkasti. Siin on tähtis klikkida Instagram Direct peale ja isegi, kui olete varem Instagrami konto Facebooki lehega ühendanud, siis nüüd on vaja see ühendus uuesti luua ja vajutada Reconnect Account. Seejärel saad mugavalt ja kiirelt ilma telefonis näpuga tähti taga ajamata arvuti tagant Instagrami sõnumitele vastata.
Need paar klikki annavad pikas perspektiivis väga suure võidu. Esiteks on Sul Facebooki ja Instagrami kommentaarid ja sõnumid mugavalt ühest kohast hallatavad. Teiseks suudab suur osa meist arvuti taga kordades kiiremini kirjutada, kui telefoni ekraanil. Kui Sa täna vastad kümnetele sõnumitele päevas läbi telefoni, siis tehes seda läbi arvuti, võidad Sa ajaliselt aasta perspektiivis väga palju.
Lisaks saad Facebookis toimetades paremini sõnumeid otsida, neile silte (labels) ja märkmeid (notes) lisada.
Ära kiirusta! Üks lehe ja konto ühendamine on Sul arvatavasti veel tegemata!
Kui Sa Instagramis reklaamid, siis loodetavasti ei tee Sa seda läbi sinise promote-nupu, vaid kasutad selleks Facebooki reklaamihaldurit (ads manager). Ja siin ongi väike detail, mis kipub ununema. Vaatame kahte allpool olevat reklaami minu Instagrami voost:
Mõlemad on ilusasti vormistatud. Boltiga sõidan ikka. Smuutisid joon palju. Vaatame veel kahte reklaami:
Kas märkasid vahet? Mõlema reklaami juures on rohkem aktiivseid linke. Kõigepealt torkab silma laikide all olev konto nimi, mis on klikitav ja lisaks on ka pildi kohal olev nimi tumedama fondiga ja ka klikitav, mida see esimese kahe näite puhul ei olnud. See tähendab, et esimese kahe reklaami puhul mul ei olnud võimalik vastavale Instagrami kontole üldse reklaami juurest minna, teise kahe puhul saan ma sinna minna kahest erinevast kohast ja sealt profiili vaatesse minnes on reklaami CTA nupp endiselt näha. See loob võimaluse, et Sinu tootest/teenusest huvitatu hakkab Sinu ettevõtmist Instagramis jälgima ja leiab läbi postituste enda jaoks info, mis loodetavasti viib ühel hetkel pikema kliendisuhteni.
Kui reklaamid Instagramis ja seal kontot ei oma, siis arusaadavalt Sa ei saa seda ühendust/seost luua. Kui Sul on konto, siis Sul on vaja Business Manageris luua vastav seos Business Settings all, valides Accounts all Instagram Accounts:
Kui Sa oled Accounts alla Instagrami konto või kontod lisanud, tekib Sul reklaamihalduris ka vastav valik ja seos.
Kui Sa seda seost ei loo, siis Instagram kuvab reklaami juures vastava Facebooki lehe nime ilma seoseta Sinu ettevõtmise Instagrami kontole. See ei tähenda nüüd, et Sa peaks Instagramis reklaamides sinna kindlasti konto tegema, kui seda täna ei ole. Samas mõelda võiks.
Selline olukord, kus vastavat seost ei ole loodud, on lihtne tekkima, kui kasutad agentuuri abi ja oled andnud ligipääsu ainult Facebooki lehele ja nad teevad kampaaniat ka Instagramis. Hea agentuur kindlasti täpsustab seda.
Kui Sinu Facebooki Business Manageris on rohkem kui üks Instagrami konto, siis veendu alati, et reklaam läheb ikka õige konto alt üles. Meenub olukord, kus sõidujagamisteenust pakkuv firma reklaamis Instagramis röstereid ja suur telekomiettevõte Hot Lips tooteid. Mõlemal juhul ilmus reklaam Facebookis õige lehe alt, aga Instagramis oli valikusse jäänud vale konto.
Head uute ühenduste ja seoste loomist!
Koolitaja: Andrus Kiisküla
Koolitaja: Andrus Kiisküla
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.