• 13.08.19, 12:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töötaja on ettevõtte visiitkaart

"Mina ettevõttes üritan palgata ikkagi potentsiaali. Mul on see liivapaber käes, lihtsalt hakkan seda teemanti lihvima ja loodan, et minu vaist oli õige," kirjeldas uute töötajate valimist restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu, Pegasus ja ÜLO teenindusjuht Rain Tunger.
Rataskaevu 16
  • Rataskaevu 16
Mis sina arvad – mis kasu on ettevõttel sellest, kui tema meeskonnas on tugeva persoonibrändiga töötajad?
Kuidas võtta. Mina arvan, et iga töötaja on ju ettevõtte visiitkaart. Täna ma saan aru, et minu kolleegide vajadus on täpselt sama, mis minu vajadus - saada iseendast teadlikuks ehk kes ma olen, mida ma tahan, millised on minu väärtused, kuidas ma seda välja kommunikeerin ja millised on need vahendid, mille kaudu ma saan ennast teostada. Ja et sellel oleks kõrgem tähendus, et ma lähen magama tundega, et tegin midagi olulist ja maailm on tänu minule parem paik. Me oleme seega võtnud eesmärgiks, et Rataskaevu ja ka teiste restoranide puhul me soovime olla eeskujuks, muutmaks Eesti teeninduskultuuri paremaks. Ja eeskujuna võtame ka täieliku vastutuse selle eest, et ennekõike ennast juhtida. Ja see ei ole ainult töö ajal, vaid see on ka töövälisel ajal. Nii et me teeme hästi palju tööd isikuarenguga ja et see kanduks meie igapäevaellu. Ma arvan, et see ongi kõige parem persoonibränding selles mõttes, et ma mitte ei räägi, kes ma olen, vaid ma elan seda, kes ma olen.
Kas sa tead, kui palju on sinu persoonibränd mänginud rolli uute töötajate leidmisel? Kas keegi on tulnud ja öelnud, et ta tahab töötada just näiteks sinu alluvuses või sinu heaks?
Väga hea küsimus. Ma ei ole küll kohanud, et minu pärast nüüd konkreetselt tullakse, aga restorani nime järgi on küll tuldud. Nii et sellest juba piisab. See näitab kuidagi ka tööandjat tervikuna ja ma ütlen ausalt, et kõige paremad meeskonnaliikmed täna on need, kes ise tahavad ja on ise valinud koha, kus nad tahavad töötada. Nende suhtumine on hoopis teine, see on palju teadlikum valik, nad juba teavad, mida nad soovivad, ja see juba realiseerub ka. Minu ülesanne on ainult luua platvorm, kus ta saab särada. Pean tunnistama, et see töö, mida me oleme teinud läbi tegude, ja see, mis paistab väljapoole, on parim turundus leidmaks õigeid inimesi sinna tööle. Selles suhtes on meil vedanud, me ei pea väga palju promoma, et "tule siia".
Oled suutnud luua sellise teeninduskultuuri, millest täna räägitakse väga palju. Ma tõesti olen ise ka palju kuulnud, et neid restorane ja teenindajate suhtumist kiidetakse meeletult. Sa oled teinud midagi väga hästi.
Ma tänan. Ma loodan, et me teeme väga hästi ka edasi. Ennekõike me ei tee ju midagi, mis on enneolematu. Me teeme midagi niisugust, mida me ise naudime ja see on kahepoolne võit. See ei ole nii-öelda "teeme teenindust väga hästi, siis ettevõte võidab". Ma saan teha midagi, mida ma armastan, ainult siis, kui mul on hea olla. Mina keskendun ainult sellele, mis meil on vaja selleks, et oleks hea olla, siis potentsiaal avaldubki seal, ja teenindajana – mida ma olen 22 aastat olnud – ma saan sealt sama palju tagasi. Kui külalised ütlevad, et see on väga hea kogemus, siis ma võin samamoodi öelda külalistele, et mul oli täpselt sama hea kogemus, aitäh.
Balticbesti raames avab TripAdvisori poolt Tallinna parimaks restoraniks valitud Rataskaevu 16 eksklusiivselt uksed, pakkudes võimalust tutvuda nimeka restorani turundustegevustega. Tuurid täituvad kiiresti ja see on koht, millest Sa ei taha ilma jääda – REGISTREERU SIIN!
Äripäeva raadio saates "Juhtimislabor" käisid lisaks Rain Tungerile külas ettevõtte Brandmoon asjutaja Signe Ventsel ning meediakoolituste tegija ja Eesti Rahvusringhäälingu ajakirjanik Kaileen Mägi, saadet juhtis Keit Ausner. Järelkuula täispikka saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele