Elering pälvis kõrge rahvusvahelise tunnustuse ning valiti parimaks ülekandevõrgu brändiks rahvusvahelisel energiasektori konkursil CHARGE AWARDS 2019, kus edestati oma kategoorias Suurbritannia National Grid ESOt ja Sloveenia ELESit.
- Fotol võtab auhinda vastu Eleringi kommunikatsioonispetsialist Kätlin Klemmer.
CHARGE auhindade eesmärgiks on tõsta teadlikkust ja rõhutada suure kaubamärgi olulisust kiiresti muutuvas energiasektoris. Üheks viisiks seda teha on tutvustada ja austada ettevõtteid, mis on teinud silmapaistvat tööd brändingu ja kommunikatsiooni valdkonnas ning on ühtlasi tulevikku vaatava mõtlemisega.
Elering osales neljandat aastat toimuval konkursil CHARGE AWARDS The World`s Best Energy Brands esimest korda, kandideerides parima ülekandebrändi kategoorias. Kümne nominendi seast pääseti oma kategoorias kolme finalisti hulka koos National Grid ESO-ga Ühendkuningriigist ja ELES-iga Sloveeniast.
„Tunnustusele lisab kindlasti kaalu see, et Elering osales konkursil esmakordselt ning meid saatis oma kategoorias koheselt edu – mitte kõik varasemad võitjad ei saa sama öelda. Auhind on tunnustus Eleringile nii töö eest süsteemihaldurina kui energeetikavaldkonna arendajana laiemalt,“ ütles Eleringi juhatuse esimees Taavi Veskimägi.
Ettevõtteid hindasid 45 energeetika, turunduse ja kommunikatsiooni valdkonnas tegutsevat rahvusvahelist eksperti juhtumianalüüside alusel, milles hinnati erinevaid kriteeriume, näiteks lahendused klientidele ja kuidas eristutakse oma kategooria konkurentidest. Eleringi tugevusena toodi muuhulgas välja jätkusuutlikusse arengusse ja energeetikasektori digitaliseerimisse panustamist ning selgelt määratletud sihtgruppe.
Sel aastal jaotus CHARGE Awards 2019 kaheksasse kategooriasse: parim väljakujunenud bränd, parim väljakutsuja bränd, parim roheline bränd, parim ülekandevõrgu bränd, parim jaotusvõrgu bränd, parim B2B bränd, parim toote- ja innovatsioonibränd ning parim energiaettevõte. Eelmiste hooaegade parimateks ülekandebrändideks on valitud Hollandi Stedin, Hollandi/Saksa Tennet ja Soome Fingrid.
Vaata CHARGE AWARDS 2019 kohta lähemalt
siit.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.